Zdravo sedenje

Zdravo sedenje na delovnem mestu

Večji del dneva preživimo sede – od trenutka, ko se usedemo v avto in se odpeljemo na delo, čez dan, ko se osredotočamo za pisalno mizo, do večera, ko se sproščamo na kavču. Zdravstvene posledice takšnega načina življenja so lahko zaskrbljujoče; v Nemčiji na primer tretjina prebivalstva, starega od 35 do 50 let, trpi zaradi kroničnih bolečin v hrbtu. Pogoste so tudi težave s krvnim obtokom, bolečine v mišicah in glavoboli.

Povezava med sedenjem in splošnim počutjem je veliko bolj zapletena, kot si mislimo.

REST OF BODY

Hrbtenica in njena vloga v telesu

Hrbtenica je osrednji podporni element človeškega telesa. Medvretenčne ploščice delujejo kot blazinice med 24 vretenci, in omogočajo, da se telo obrača, upogiba, nagiba in ublaži udarce.

Če medvretenčne ploščice nimajo dovolj gibanja, se prezgodaj obrabijo, kar lahko povzroči zdrs ploščic ali artrozo vretenc. Te bolezni lahko prizadenejo celotno telo, saj prizadenejo živce med vretenci.

fernwirkung

30 % vseh odsotnosti z dela zaradi bolezni je posledica mišičnih in skeletnih težav

Vnetje živcev okoli vratne hrbtenice pogosto povzroči:

  • Glavobol
  • Vrtoglavica
  • Visok krvni pritisk
  • Bolečina v ušesih

    80.000: Število ur, ki jih pisarniški delavec v svojem življenju običajno preživi sede.

    Sedenje v togem, fiksnem položaju poškoduje hrbet.

    Ko sedimo, se medenica nagne nazaj, hrbtenica pa se odmakne od zdrave S-oblike in se upogne. Ta drža se ljudem pogosto zdi udobna, saj razbremeni hrbtne in trebušne mišice, vendar obremenjuje le eno stran medvretenčnih ploščic, kar povzroča nezadostno oskrbo ploščic s hranilnimi snovmi. Ta pasivna sedeča drža pogosto povzroči napetost, zastajanje krvi in glavobol, prav tako pa tudi slabšo zbranost in koncentracijo.

    Sitting in a rigid, fixed position damages the back

    Downloads & Usefull Links

    Ergo.Line-S180

    Ergo.Line-S180-N

    Ergo.Line-S230

    Ergonomy

    100 kg: Obremenitev, ki jo prenaša hrbtenica v stoječem položaju.

    Sedenje za razbremenitev

    Medvretenčne ploščice ne pomagajo le pri gibanju hrbtenice, temveč prenašajo tudi večino obremenitev telesa, saj so ob pokončnem sedenju obremenjene z do 90 kg, v stoječem položaju pa nosijo do 100 kg. S pogostim spreminjanjem drže razbremenite medvretenčne ploščice, kar spodbuja pretok hranilnih snovi in pomaga bolje spodbuditi kroženje krvi, s tem pa dosežete boljšo koncentracijo in zmogljivost.

    Ergonomija stola mora spodbujati naravno gibanje in podpirati zdravje medvretenčnih ploščic.

    1 stol za več uporabnikov

    Svenstol® – Vaša pot do zdravega sedenja

    Ergonomski pisarniški stol je bistveni del vsakega nadzornega centra. Ker te stole pogosto uporablja več uporabnikov, morajo biti nastavljivi za vsakogar posebej. Uporabniki nadzornih centrov običajno preživijo približno 30 % več časa v sedečem položaju kot ljudje, ki delajo v pisarni, zato mora stol zagotavljati višjo raven udobja. Spodbujati mora tudi aktivno sedenje, da lahko uporabnik ohrani koncentracijo, tudi če delo ne zahteva veliko gibanja.

    Svenstol® je prava izbira za vaše delovno mesto. Pomaga vam ohraniti uravnoteženo in zdravo držo pri sedenju. Z dovolj visokim in širokim naslonom, ledveno oporo (točka 1) in nastavljivim kotom nagiba sedeža (točka 2) se medenica nagne navzgor, hrbtenica pa se podaljša. Mehanizem (točka 6) spodbuja vašo držo, zato pripomore k boljši zbranosti, koncentraciji in učinkovitosti.

    Ne glede na to, ali ste visoki, majhni, postavni ali vitki – Svenstol® zagotavlja zdravo in udobno sedenje za skoraj vse oblike in velikosti telesa. Pri daljšem sedenju blazina (točka 3) ščiti vaše mišice, medenico in živce. Višino sedeža (točka 4) lahko prilagodite tako, da ergonomsko optimizirate svojo držo. K razbremenitvi hrbtnih mišic pripomore tudi pravilna namestitev naslonov za roke (točka 5).

    ergonomie

    Svenstol® S5 Profesional in X5 Office 

    Brezplačno testiranje stola vas bo prepričalo o kakovosti.

    3 + 3 =